שנת שירות בתנועה הקיבוצית
מקומות שיבוץ

חוגי סיירות של קק"ל

קצת על המקום

חוגי סיירות של קק"ל , הוא ארגון נוער אשר פועל ברחבי הארץ ב50 השנים האחרונות כשעיקר פעילותו מתבססת על חינוך דרך השטח. אנחנו מאמינים שכאשר יוצאים מהבתים ומהמסכים, זו הזדמנות מעולה לחנך ולהשפיע בדרך הטבע. המדריכים שלנו ברחבי המדינה מחנכים לאהבת הארץ, האדם והטבע. חוגי סיירות שמים לעצמם כמטרה להגיע לכמה שיותר אוכלוסיות בחברה הישראלית מתוך אמונה שבאמצעות ההזדמנויות החינוכיות שהטבע מאפשר, וכחלק מקבוצה רטנה וחזקה המובלת על ידי מדריך איכותי ניתן להשפיע ולעצב את הנוער הישראלי.
רוצים להצטרף להרפתקה? לפרטים נוספים והרשמה — https://bit.ly/3e7v29b

תפקיד הש“שנים במסגרת

השינשינים בחוגי סיירות הם בראש ובראשונה אנשי חינוך ושטח מדהימים שאין שניים להם. השינשינים הם לב הארגון שלנו ולא סתם, הם מדריכים את הקבוצות בארגון ומשפיעים על עשרות בני נוער במהלך השנה. בימינו לטייל בחיק הטבע עם קבוצה קטנה וקבועה זה לא דבר מובן מאליו. ארגון חוגי סיירות חורט על דגלו את הטיילות הבלתי אמצעית ומאמין בחינוך דרך השטח ובחינוך לאהבת הארץ, האדם והטבע!

איך זה נראה בתכל'ס?
כל ש"ש מדריך 3 קבוצות חוגי סיור במשך השנה, הקבוצות מגוונות בגיל, אוכלוסייה ואזור מגורים. בכל שבוע המדריך יוצא עם הקבוצה לפעילות בטבע באזור המגורים, ואחת לחודש הקבוצה יוצאת לטיול נודד.
מעבר לפעילות השגרתית של השינשינים בהדרכת הקבוצות, הם יוזמים ומובילים אירועים ופרויקטים חברתיים וירוקים בעיר בה מתגוררים, בשכונה, בקהילה ובאזור. השינשינים שותפים בהדרכת השכבות הבוגרות בארגון, ארגון המסעות ואירועי שיא באזור הפעילות, התנדבות ברשות המקומית, הובלת תחרויות ניווט וסקרי שטח ועוד.
ומעבר להדרכה?
ימי ראשון לאורך כל השנה מוקדשים ומיועדים ללמידה והעשרה – במסגרת זו הש"שנים עוברים ימי למידה על במדבר, בים וביבשה ואפילו בשלג!
חלק משמעותי מאוד משנת השירות בחוגי סיירות הוא הקומונה. כיום יש לנו כתשע קומונות ברחבי הארץ המונות כחמישה עד שבעה ש"ש. חיי הקבוצה הם חוויה ייחודית בשנת השירות , אנו מאמינים בקבוצות קטנות המתפקדות כמשפחה. השינשינים גרים בדירה אחת, מנהלים משק בית וחיים יחדיו. המגורים המשותפים הולכים יד ביד עם העשייה המשותפת בארגון, מתכון מושלם לחברים לחיים.
רוצים להצטרף להרפתקה? לפרטים נוספים והרשמה — https://bit.ly/3e7v29b

כנסי התמיינות
שם הכנס
מועד התחלה
מועד סיום
כנס מיון וחשיפה
20/12/2023
20/12/2023
עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.

GoUp