שנת שירות בתנועה הקיבוצית
מקומות שיבוץ

בית אקשטיין – BE SPECIAL

קצת על המקום

בית אקשטיין הנו הארגון הגדול והמוביל בארץ לקידום התפתחות אישית וחברתית של האנשים המיוחדים שנמצאים במסגרות שלנו ברחבי הארץ. הארגון מספק שרותי דיור, חינוך ותעסוקה ומטרתו העיקרית לשפר את איכות חיי הדיירים, התלמידים והמועסקים שלנו, באמצעות קידום והעצמה, קידום תחושת מסוגלות אישית, שייכות, יציבות ובטחון.
מעונות הפנימייה; כפר לי, לילדים ומתבגרים, כרמל, קהילה צעירה, לנוער ומתבגרים וסביון, קהילה מוגנת, למבוגרים שהנם צעירים בנפשם. דיירי המעונות הנם אנשים עם לקות שכלית התפתחותית ואוטיזם, על רמותיהם השונות. מה שמייחד את המסגרות שלנו הנו האווירה הכפרית הירוקה, המשפחתיות של הצוות, הדיירים ומשפחותיהם. כמו כן, פעילויות רבות ומגוונות ותפיסת עולם בה הדייר שלנו הנו במרכז וכל מה שאנו עושים מוכוון לו ולרווחתו האישית.
דיירי המעונות משולבים בבוקר בבתי הספר, מרכזי תעסוקה בקהילה ובמעונות. המעונות הנם בית לכל דבר. צוות המעון דואג לכל צרכיו האישיים של דייריו ביניהם; טיפול רפואי, שילוב בקהילה, פעילות פנאי וחברה ועוד. הדיירים שלנו באים ממקום אחר – מקום של תמימות, של אהבה כנה, אמיתית וללא תנאים. אנשים מיוחדים מאוד שמשפיעים מאוד על סביבתם החברתית ומגיבים לה באופן מיוחד ומרגש וכך סוחפים אותנו לתוך עולמם.
הקשר של המעונות עם משפחות הדיירים הנו הדוק ומשמעותי. פעילויות ואירועים שונים, נעשים בשיתוף עימם.

תפקיד הש“שנים במסגרת

להיות משמעותיים בחייהם של דיירי המעונות שלנו, לתרום לשיפור איכות חייהם באמצעות יצירת קשר אישי משמעותי ובתוך כך להיות חלק מהובלת שינוי ביחס החברה לאנשים המיוחדים שלנו. הש"ש במעונות שלנו; כפר לי, כרמל וסביון, הנם הלב של העשייה המעשירה והחשובה בתחום הפנאי, הקידום והתעסוקה. הליווי הנו חוויתי אישי וקבוצתי ומאפשר לש"ש לבחור את הדרך שלו/ה לעשות זאת באופן יחודי. בין היתר, יציאה לטיולים וחוויות בטבע, יציאה לנופשים, לים, לפעילויות מיוחדות, ליווי לרכיבה על סוסים, ליווי לחוגים השונים, לפעילות עם כלבים, אומנות, ליווי לחוגי המוסיקה, לפעילויות תנועות הנוער, לארגון של ארועי כיף, ארועי חגים, פעילות יזומה של הש"ש, אירוע בר/בת מצווה, ימי הולדת ועוד. כל זאת מתוך יוזמה ובחירה אישית ומתוך העדפותיכם וכישוריכם.
הש"ש שלנו יקבלו ליווי צמוד לקומונה כקבוצה ובאופן אישי, ליווי במסגרות, ליווי רגשי, מגורים, כלכלה ועוד. הש"ש שלנו הנם חלק בלתי נפרד מהצוות ומההוויה המיוחדת של המעונות. העבודה הנה בזוגות במסגרות, אך פעילויות רבות ובתוכן פעילויות יזומות שלכם, פעילויות שיא וחגים, נעשות במשותף לשלושת המסגרות. מניסיוננו עם הקומונות בשנים שחלפו, התקופה הנה מאוד משמעותית ובעלת ערך גבוה וסיפוק עצמי, הקשר שנוצר עם הדיירים הנו משמעותי ונמשך גם לאחר שנת השרות. ערכים ותחושות של נתינה, קבלת האחר, אהבה ללא תנאי ותחושת שייכות מתבהרים והנם חלק מהיום יום שלנו.

כנסי התמיינות
שם הכנס
מועד התחלה
מועד סיום
be special כנס 1
11/01/2024
11/01/2024
be speecial כנס 2
25/01/2024
25/01/2024
Be ספיישל כנס 3
22/02/2024
22/02/2024
עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.

GoUp